Receptionist(e)/ administratief medewerk(st)er
event
05 april 2024
pin_drop
Lelystad
schedule
30 - 40 uur
Wij zijn op zoek naar een representatieve en klantvriendelijke receptionist(e). In deze functie ben jij het visitekaartje, en het eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers. Jij ontvangt gasten en neemt binnenkomende telefoonoproepen aan. Tussendoor verveel jij je niet en verwerk jij administratie. Samen met jouw collega stel je bestel- en facturatiebonnen op, daarnaast staat de asfaltplanning elke week op jouw takenlijst. Ook voor overige werkzaamheden op kantoor draai jij je handen niet om.
Bezit jij deze vaardigheden?
- Accuraat en zorgvuldig;
- Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
- Werkt overzichtelijk en gestructureerd.
Wat breng je mee?
- Beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Ervaring met het werken in MS Excel en Word is een pré;
- Representatief;
- Er wordt gewerkt in wisseldiensten (van 7.00 uur tot 15.30 uur of van 9.30 uur tot 18.00 uur)
Taken en verantwoordelijkheden van deze functie
Ontvangen van gasten;
Aannemen van binnenkomende telefoonoproepen; Verwerken van post en e-mail;
Het opstellen en verwerken van bestel-/facturatiebonnen;
Het opstellen van de asfaltplanning;
Overige administratieve taken;
Voorraadbeheer van kantoor- en kantine-artikelen;
Aannemen van binnenkomende telefoonoproepen; Verwerken van post en e-mail;
Het opstellen en verwerken van bestel-/facturatiebonnen;
Het opstellen van de asfaltplanning;
Overige administratieve taken;
Voorraadbeheer van kantoor- en kantine-artikelen;
Wat hebben wij je te bieden?
Veel opleidings- en doorgroeimogelijkheden.
Goede pensioenregeling.
Opleidings- en doorgroeimogelijkheden.
Heb je nog vragen?
Merel Wiltjer staat klaar om je vragen te beantwoorden.
Bel 53537202313+ of mail naar moc.eelrednavrbeg@serutacav.